Ftv

Fick ett önskemål om att jag skulle skriva lite vad jag tycker om iPhonen såhär efter en dag, men vi kör! ;)
Det finns i stort sätt bara +! Verkligen värd, men:
Batteritiden ett klart -,
Ej  till telefoner av annat märke (inget stort problem men bara för att nämna det)

Men med min värdelösa uppfattning och utvärdering, kan jag varmt rekomendera den till folket! :D
Telefonsäljare -> next!

Har en otroligt viktig fråga till er när jag ändå är i full gång;
Finns det mycket/bra skal & andra tillbehör till iPhone på Ullared? :)
Ska nämnligen släpa mig dit på onsdag, eller släpa och släpa, åker dit med ett glatt humör, svävande i luften! Älskar att gå omkring därinne! :D

Ska någon okänd dag framöver gör en riktigt frän/snygg/cool/häftig/awesome design, en riktigt proffsig! :D
Denna är bara en tillfällig då jag inte har orkat ta tag i den uppgiften riktigt ännu. ;) Gillar headern dock, men känner att det snart behöver bytas ut!



Bara för att detta inlägget innehöll allt möjligt så säger jag hejdå nu. Logiskt.. :D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0