Lördag

Idag har jag legat i vår trädgård och stekt heeeeeeeeeeeeela dagen! Och det gav resultat bara efter kanske en halvtimma, visste inte att jag blev så lätt solbränd! Ja man tackar eller nått! :D Ska göra likadant imorgon & måndag, så kommer jag tillbaka till skolan medans alla undrar vilket land jag har varit i under påsk, hoho!
Har ockå badat, fått två knottbett, åkt båt och spelat slut på min iPhones batteri 2 gånger (nääästan ^^). SOMRIGT! :D Tog några försök till proffsiga vårbilder, men vet ej om det blev så speciellt lyckat! ;) Har inget macro så satt där och grejade med telezoomet, haha. Här kommer dom iaf!




g


Kommentera här
Postat av: Olivia ♥

Hej sötnos! var med i veckans bloggar på min blogg? Lite annorlunda jämfört med veckans blogg då alla som anmäler sig blir länkade i ett eget inlägg. Låter det intressant så kika in på min blogg! Puss&Kram



Har ju haft ett långt uppehåll så måste få tillbaka läsarna igen! ;)

2011-04-29 @ 16:02:51
URL: http://prickiganaglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0