no time for us

Försöker att hålla bloggen uppe så gott det går genom att lägga in lite random bilder. Och nej, jag tänker inte lägga ner bloggen, jag tror det var för att skriva om var jag håller hus om somrarna som jag skapade den hehe.
På sommaren är det självklart hästar som gäller, Bellen, Taggen + en annan häst, än är den helt okänd, skriver mer om den då vi hittat den! ;)
Jag har minsann samlat ihop x antal nya läsare sedan jag bytte domän, f1!
Underligt med 20+ igår, 8 idag, aprilväder alltså... Det enda bra med april är att det är närmre sommaren är vintern, det är varmare än mars & det betyder också att det är cirkus en månad tills min födelsedag, april kanske är ganska bra ändå..





g




Kommentera här
Postat av: Tova

Väldigt fin blogg du har! Jag önskar jag hade en sån <3333333

2011-04-12 @ 17:57:36
Postat av: fifteenfifty

fin!

2011-04-14 @ 19:15:23
URL: http://fifteenfifty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0