RANDOM ÄR NICE

1. Jag hatar lukten av banan, hatar verkligen bananer!! Och det låter så himla illa när folk går omkring och smaskar på en banan, usch det där smaskandet, så äckligt verkligen! EEEUUUUW!!! Dessutom ogillar jag Sean Banan starkt!


2. Jag har hatat potatismos sedan för några år sedan då vi körde den där stafetten så man ska sticka ner huvudet i en hink med vatten, bita i ett äpple och sedan trycka ner fejset i en tallrik med mjöl för att hitta en sockerbit, men vet ni vad? Ist för mjöl hade vi pulver till pulvermos, DET SLÅR BANAN MED HÄSTLÄNGDER, det var vidrigt!


3. Jag äter aldrig blodpudding, även fast jag egentligen tycker om det! :P


4. Grillkorv ser äckligt ut, och konstistensen är äcklig, men samtidigt så tycker jag det är jättegott. Ett mycket svårt dilemma jao haha. Dock ska den av helt fri från ketchup och senap för att smaka bra!


5. Min favoritdryck är mjölk, helt klart! :D


6. Jag gillar inte ketchup, läsk, jordgubbssylt och annat som man lätt tar förgivet att alla gillar.. :P Däremot ska huvudingrediensen i köttfärssås vara ketchup, det är awesome!



Nu är ni 7 punkter information rikare, hur känns det?

g


Kommentera här
Postat av: Jessica

haha diggar att ja oxå är så att jag inte äter blodpudding fast jag nog egentligen gillar det xD haha ;)

Kika in mina semester bilder vet jag :)

2011-04-14 @ 09:06:53
URL: http://jessip.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0