Testarrrrrrr

Hejhopp allihopa! Nu är bloggen äntligen flyttad och jag har lyckats fixa en helt okej design, ska ändra den mer någon dag, frågan är bara vilken haha...

Idag bar det av till Cinta, min medryttarhäst för er som inte vet! Idag arbetade jag lite horsemanship med henne, och det gick jättebra! Hon flyttade sig efter mina kommandon, gick och sprang med mig, fint! Det var dock första gången jag körde det à la Tobbe Larsson stil (Ponnyakuten) så körde på med godis som belöning eftersom det var första gången och då är det ju viktigt att "leka fram" det så att Cinta skulle tycka att det är roligt och respektera mig, och det verkade det som! Det fungerade bra, fast nästa gång ska jag inte köra med lite mindre godis, hehe. Cinta var snel som vanligt!
Jag hade Tova som medhjälpare och hon testade lite sedan, och det gick bra det med.

Hoppade sedan upp på Cinta och red lite i grimma och grimskaft och hon lyssnade jättebra, hoppade lite sedan också, det gick finemang det med!

KLICKA FÖR FILM!

Och några graciösa (ja, det är mitt nya ord!) bilder!
ghh
df
Cinta = smal? ;)
h

g




Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0