Asnice waaah

Idag bar det av till bonnarnas högkvarter, landet! :D Där vi hade Bellen och Taggen i somras då! Idag var det lite vårstädning i huset som jag och Tova brukar bo i, och det blev fint minsann! Aja, kolla bilderna nu för jag vet att ni inte har något bättre för er ändå..


Allt flyger!


De två bilderna här nere är på exakt samma plats, den ena tagen idag, och den andra i slutet av juli förra året + Bellen!



Tråkigt inlägg, men jag skrev det mest för min egen del då jag inte känner att dagen är riktigt "avklarad" innan jag bloggat, haha fult! Men that's the truth! :P

Över till något helt annat, visste ni att jag får panik, eller panik och panik men blir inte riktigt "tillfreds" om jag inte lyssnar på musik när jag åker bil, det känns verkligen om något fattas! Likaså när jag sitter vid datorn, jag måste ha spotify på!



Nu ska jag gå och omvandla mig till en jon (attans kemiprov!!) och chilla vidare vid datorn + att tvångslyssna på Jutin Bieber, oh my god! Ha det!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0