what do you want for me?

Vad vill ni läsa om?
Mer foton?
Tips i photoshop/fotografering?
Om mig?

Hästar/ridning?
Tävlingar?

Har inte slut på idéer men det skulle vara kul och veta vad ni är intresserade av att läsa om! Blir ju roligare då!
Har alltid tänkt "Man skriver väl det man känner för?" när jag kollat runt på bloggar möter frågan Vad ska jag skriva om?/Vad vill ni läsa om? Men har förstått vikten av hur bra det kan var att få veta vad folk faktiskt är intresserade av att läsa om! :) Utifrån det, skriver jag vad jag vill och känner för! Vilket kanske inte är så speciellt märkvärdigt! ;)


(Dumma bild! Var inte så stor då ser man ju hur ful du är..!)

g



Kommentera här
Postat av: Siri

om dig, hästar/ridning och fotografering :)

2011-04-17 @ 22:54:08
Postat av: Elvira Johansson

SV; Visst är den! :)

2011-04-17 @ 23:40:21
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Åh, tack!

2011-04-18 @ 10:33:23
URL: http://arenblogg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0