busted

Jag är så blåst så det är inte sant alltså! Köpte min iPhone 4 svart för några veckor sedan och då fanns det inga som helst planer på att en vit modell skulle lanseras, men vad är det jag nu ser på Telenors hemsida? APA!

Däremot talade hon i butiken bara om nackdelar om denna modellen såsom att skärmen ej skulle få samma skärpa med det vita glaset runtomkring + att ljuset skulle reflekteras på något konstigt vis så att bilderna ej skulle bli bra. Ska vi tro på detta?
Men what ever vilken färg? Är sjukt nöjd med min! :D
Men höhö, visst spelar färgen roll ^^

1. Ullared
2. Ullared
3. Telenor

g


Kommentera här
Postat av: Nellie

Kamran fungerar toppen iaf :) men de är annan kamera i den vita än i den svarta. så de kanske är därför ;)

2011-05-12 @ 17:24:14
URL: http://nelliejmtestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0